Saturday, January 10, 2009

Intro Nenas Batu

Assalamualaikum :)

Nak tau mengenai Nenas Batu? Mari aku share perkara2 yg aku tau...

Khasiat2 dia memang dah tau kan? yg slalu di ketahui umum nye sebab digunakan org pompuan untuk mengecutkan rahim.Nenas Batu ini amat baik untuk mengatasi masalah kelesuan,penurunan daya seksual, menjadikan pengaliran darah seimbang, memulihkan tenaga dan memulihkan segala urat yg rosak lepas bersalin, awet muda, masalah senggugut, keputihan, buasir, buang air berdarah...

Bukan untuk pompuan aje, laki pun boleh. Nenas Batu ni boleh guna berulang2 kali... bertahun2 kalau tak kerap guna. Kalau kerap guna pun rasa lebih dari setahun. Selagi kelopak dia mengembang bila dijemur... selagi tu la nenas batu ni tetap boleh digunakan ;)

Yg ni dari Mesir punya, aku pergi cari sendiri, kutip sendiri, hantar balik Malaysia.. saiz dia 3-4x ganda lebih besar dari Malaysia punya. InsyaAllah elok2 belaka...

6 comments:

  1. betul ke lelaki pun bole guna? bkn pe, takut ade kesan sampingan je.. biase nenas batu ni familiar dikalangan wanita ..

    ReplyDelete
  2. salam Ramadhan,berapa satu nenas batu ni,banyak khasiatnya...kalau boleh email saya nonemom@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Betul, Nenas Batu ni boleh guna utk lelaki jugak. Tapi dah disebabkan famous utk kecutkan.. maka, lebih terarah utk pompuan aje la pulak.

    Takde kesan sampingan sekiranya kita elakkan amik berlebihan sekiranya badan kita tak mampu :)

    Sebab air nenas batu ni 'panas'. Ada sesetengah orang yg tahan tu, xpelah. Tapi kebanyakan org, tak tahan sangat.

    ReplyDelete
  4. saya lelaki, saya dah mengamalkan sejak sebulan lebih...cuma cara saya berlainan...
    nenas batu mesir kotor banyak, celah kelopak dia banyak debu....saya patahkan yg paling bawah..basuh debu2dan rendam ngan air sejuk je....getah dia sudah keluar...air yg diminum di topup setiap kali kurang....ternyata berkesan...

    ReplyDelete
  5. Salam Shawal saya nak beli berapa ya harga email saya nor228@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Saya nak beli nanas batu ni boleh email saya amiril.wahid@gmail.com atau sms saya 0175529969. Tq

    ReplyDelete